Saturday, January 1, 2011

cerita yang tak sudah !

mmasuki thun baru nie genap lahh band kugiran aku tuhh mnjadi 3 thun ! haiih ! dah 3 thun tp satu lgu pon x record2 ! penat jerr aku buat lagu lahh ! haha ! padan muke aku ! orang dah suroh cari pemain2 laen , tp aku masih lg tnggu bdak2 tuh ! bukan ape ! fikir kawan ! tapi klu selalu fikir kawan mmng xd mase lahh nk fikir diri sendiri ! kn ? haha ! akhirnyer aku juga yg mnjadi mangsa kezaliman mereka ! aduuhh ! ape lahh nseb dpat kawan semua x sekepala ? (tp klu sekepala ssah la nk msok tandas !) yg aku mksod kan di sini satu haluan ! bkan saling mnunjuk kekuatan diri tuh bia pun x hebat mne ! kan dato' fadzilah cometome pernah berkata "insan yg cemerlang dtang nyer dri akal , dgan hati yg tnang jiwa yang ? MANTAP ! aduhh ak bwak jgak bdak2 ni pergi kaunseling dgan johan raja lawak tuh ! ahaha ! hari2 aku sindir pon mereka ttap dgan perangai lama mereka tuhh !
di sini aku ingin mnyatakan jgan lahh selalu bergurau klu x than gurau ! dah terang2 korang tu semua kuat touching lagi nk gurau lbih2 ! dgan aku x pe lahh aku x kesah sngat nk ckp ape pun kann..setahun skali je aku marah ! haha !  (sambung cerita) tegur melenting ! xnak dengar nasihat orang ! bile dah t'kena mcm ayam berak kapur ! haha ! itu lahh mereka ! sbenar nyer aku x thu ape matlamat mereka mcm tu ! nmpak nyer smpai bile2 pun band aku nih xkan ad lagu ! mungkin ak t'pkse cri pemain lain ! yg dpat mringan kan sikit beban aku nih ! errmmm ! ape laa aku nih pagi2 da mrepek kt blog nih ! mcm org gila ! aha ! tetapi mmng xkan than laa dgan perkara2 mcm nih ! knape lahh aku pilih cita2 yg ssah sngat ! ahaha ! cita2 wak lu ! azam baru sempena thun baru nih ! aku nk record lagu even satu ! jadilahh !

=,="

1 comment:

  1. hi...mind u hit me back??
    www.deanazulkanine.blogspot.com

    ReplyDelete