Wednesday, October 19, 2011

Hancur bosan menangis berguling bila hidup tak ada life .

Haha , aku pun tak faham title tu . but betul lah hidup bila cuti ni sangat sangat membosankan . ditambah dengan tak ada kenderaan kat rumah . ouh father kenapa beli harrier . besar sangat lah . hmmm nak main guitar tak ada pembesar suara . yang boleh main hanya kuali dengan periuk ketuk ketuk . tu pun mak marah sebab nanti kuali bocor . nak beli drum . T_T . haha . apa aku mengarut ni . tapi alhamdullilah lah bila aku dah berjaya buat sikit perut aku yang buncit ni menjadi ketul ketulan yang di panggil six pack . betul ke ? . hmm boleh lah dari perut bulat macam busung . haha . now trying nak buat dada pulak . nak tinggi tak tahu macam mana . so tinggal kan jelah harapan nak tinggi tu . kan ? T_T . apa apa pun bersyukur lah sebab aku sekarang ni dah lebih mengenali hidup . nak tahu kenapa ? sebab aku sekarang ni dah tak bergantung dengan perempuan . dulu aku nak sangat perempuan kan . sekarang tak ada pun tak apa . sebab tak ada perempuan pun boleh hidup kan . :) . itulah realiti nya . dulu kejar perempuan . sekarang perempuan pulak kejar aku . padan muka kau orang . haha . bukan nak jadi jahat . cuma tak bersedia lah nak couple couple ni . awww . haha . gedik macam mak nyah . bodoh . haha . so from now on tinggal tunggu suku sakat aku balik dari tempat study diorang then aku nak enjoy puas puas . itu je . yelah tak nak lah jadi nerd je duduk rumah . you know , man with apple pie on his head . it's kinda weird . haha . stucked kat meru with a bunch of morons . stupid life . alahai . :)

No comments:

Post a Comment